Organik Arama Nedir?

Organik Arama Nedir? Organik arama, herhangi bir ücretli reklam kullanmadan internette bilgi bulmak için bir arama motoru kullanma işlemidir. Organik bir aramadan gördüğünüz sonuçlar, web sitesinin arama sonuçlarına dahil olmak için ne kadar para ödediğine değil, yalnızca web sitesinin kalitesine ve içeriğine bağlıdır.

Google’da veya başka bir büyük arama motorunda arama yaptığınızda, bazı sonuçların “reklam” olarak etiketlendiğini, bazılarının ise etiketlenmediğini fark edeceksiniz. “Reklam” olarak etiketlenmeyenler organik sonuçlardır; bu, Google veya başka bir motor, sorgunuz için en iyi eşleşme olduğuna inandığı için göründükleri anlamına gelir.

Organik aramalar önemlidir çünkü size konunuzla ilgili İnternet’te bulunanlara tarafsız bir bakış sağlarlar.

 

Organik Arama Özellikleri

Organik arama, belirli arama sorgularıyla alakalarına göre google arama motoru sonuç sayfalarında (SERP’ler) web sayfalarını bulma ve sıralama işlemidir. Organik aramanın ana yararı, web sitenizin görünürlüğünü artırmanıza ve daha fazla ziyaretçi çekmenize yardımcı olabilmesidir.

Web siteniz SERP’lerin en üst sıralarında göründüğünde, potansiyel ziyaretçiler için daha görünür hale gelir ve bu da daha fazla trafiğe yol açabilir. Ek olarak, organik arama, potansiyel müşterilerle güven ve güvenilirlik oluşturmanıza da yardımcı olabilir.

Web sitenizin organik arama sıralamasını nasıl iyileştireceğiniz hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız, saygın bir SEO şirketiyle iletişime geçin.

Organik Aramanın Faydaları

Organik arama, bir arama motorunda doğal veya ücretsiz sonuçları bulmak için kullanılan bir işlemdir. Organik aramanın ana yararı, trafik ve dönüşümlerde artışa yol açabilecek web sitesi görünürlüğünü artırabilmesidir. Ek olarak, organik arama, marka bilinirliği ve güvenilirliğini artırmanın yanı sıra tıklama oranlarını artırmaya da yardımcı olabilir.

Organik arama sonuçları, belirli anahtar kelimeler için sorguladığınızda arama motorlarında görünen web sayfalarının listeleridir. Organik ve sponsorlu sonuçlar arasındaki temel fark, organik sonuçların ücretsiz olması ve sponsorlu sonuçların reklamverenler tarafından ödenmesidir.

Organik arama, web sitenizin belirli anahtar kelimeler için arama motoru sonuç sayfalarında (SERP’ler) üst sıralarda yer almasını sağlama sürecidir. Siteniz ne kadar üst sıralarda yer alırsa, o kadar fazla trafik elde etme olasılığınız artar.

Sitemize GOOGLE’dan ulaşabilirsiniz.

İçeriği Puanlayabilirsiniz !

0 / 5

Your page rank:

İletişime Geç